معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

دیتا سنترها اهمیت بسیاری زیادی برای کمپانی های آنلاینی مانند گوگل داشته و حجم انبوهی از داده ها را ذخیره می کنند، اما نمای ساختمانی آنها کمی خسته کننده و فاقد جذابیت می باشد. گوگل که همیشه به دنبال نوآوری و خلق ایده های جدید است گروهی از هنرمندان را استخدام کرده تا دیوارهای بیرونی […] معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 216 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:29

دو روز از رویداد بزرگ I/O سپری شد و گوگل در طول این دو روز به معرفی محصولات خود پرداخته و از برنامه های خود برای آینده سخن گفت. در مطلب قبلی مهم ترین اخبار از نخستین روز از این رویداد را ارائه دادیم، با ما همراه باشید تا شما را از مهم ترین اخبار روز دوم نیز مطلع گردانیم.

روز دوم از جهاتی با روز اول متفاوت بود، گوگل تلاش کرد تا توسعه دهندگان را با جزییاتی از معرفی های خود آشنا کند، اما با این وجود اطلاعات ارزشمند و جالبی نیز در روز دوم منتشر شد. مهم ترین اخبار به جزییاتی از Daydream VR مربوط بود و گوگل به طور رسمی و نهایی اعلام کرد که پلی استور به Chrome OS راه می گشاید.

Daydream VR

blog_18583_1

شرکت کنندگان در رویداد در روز اول با کلیاتی از Daydream VR آشنایی پیدا کردند، اما دیروز تلاش گوگل در زمینه واقعیت مجازی در اندروید N با جزئیات هرچه بیشتری به آنها معرفی گردید. نکسوز 6 پی نخستین گوشی خواهد بود که از اپلیکیشن های سازگار با Daydream میزبانی خواهد کرد، علاوه بر این گوگل اقدام به رونمایی از سیستمی نموده که امکان استفاده از یک گوشی دیگر به عنوان کنترلگر برای Daydream را مهیا می سازد.

گوگل تمایل خود برای ساخت هدست و طراحی های کنترلگرها را به تایید رساند، در حالی که تمرکز بر روی سازندگان شخص ثالث جهت ساخت محصولات اختصاصی می باشد. گوگل به شرح لانچر جدید واقعیت مجازی در اندروید N نیز پرداخت و از محتوای جدید خود از یوتیوب، گوگل پلی موویز و غیره نیز سخن به میان آورد. گوگل برای تولید محتوا به مشارکت با فیلم سازان و توسعه دهندگان و همچنین سازندگان گیم انجین ها خواهد پرداخت.

Chrome OS

blog_18583_2

پس از شایعات متعدد، بالاخره گوگل خبر ورود گوگل پلی به Chrome OS را به تایید رسانید. تا اواخر سال جاری کروم بوک ها، کروم باکس ها و کروم بیس ها قادر خواهند بود تا از گوگل پلی استور استفاده کرده و میلیون ها اپلیکیشن اندروید را دانلود نمایند. این اپلیکیشن ها مشابه سایر اپلیکیشن های کروم بر روی این دستگاه ها به اجرا در می آیند.

بر خلاف ARC Welder، این پیاده سازی جدید دنیایی از امکانات را به روی مشتریان می گشاید و آنها می توانند از اپلیکیشن های بسیار خوبی بر روی کروم بوک های خود استفاده کنند.

Google Play Awards

blog_18583_3

رویداد I/O به توسعه دهندگان مربوط است و از این رو اعطای جوایز و تجلیل از توسعه دهندگانی که اپلیکیشن های بسیار خوبی ساخته اند که توانسته توجه گوگل را جلب کند، یکی از بخش های رویداد می باشد. گوگل در روز دوم رویداد این اپلیکیشن ها را مورد توجه قرار داد، ممکن است برخی از عناوین برای شما آشنا باشند، در حالی که چیزی درباره برخی دیگر از آنها نشنیده باشید و پس از آشنایی تمایل به چک کردن این محصولات پیدا کنید. در این لینک فهرستی از برندگان را مشاهده می کنید.

blog_18583_4

منبع:

http://www.androidcentral.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 227 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:29

روز گذشته نخستین روز از بزرگ ترین رویداد سالیانه گوگل یعنی I/O 2016 بود، توسعه دهندگان و مطبوعات همه و همه در آمفی تئاتر شورلاین در مونتین ویوی کالیفرنیا گرد هم آمدند تا در این رویداد بزرگ شرکت کنند. گوگل در این رویداد به معرفی محصولات و تکنولوژی های جدید پرداخته و از برنامه های […] معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:09

پس از رونمایی نسخه 2.1.1 از اندروید استودیو که در اوایل ماه می در دسترس قرار گرفت، گوگل تماس با توسعه دهندگانی که در گوگل پلی ثبت نام کرده اند را آغاز نموده و به آنها توصیه می کند که نسخه کنونی اندروید استودیوی خود را ارتقا دهند تا از آخرین پچ امنیتی برخوردار شده و مشکل امنیتی که در نسخه های قبلی اندروید استودیو وجود دارد را رفع نمایند.

blog_18480_1

گوگل بیان کرده آسیب پذیری مورد بحث تنها به محیط توسعه ارتباط پیدا می کند و هیچ گونه تاثیر منفی بر روی اپلیکیشن هایی که توسط اندروید استودیو ساخته شده اند نمی گذارد، به بیان گوگل:

مایلیم شما را به عنوان یک توسعه دهنده در گوگل پلی از یک آپدیت امنیتی مهم در اندروید استودیو مطلع گردانیم. در 11 ام ماه می نسخه 2.1.1 از اندروید استودیو را منتشر کردیم، این آپدیت یک آسیب پذیری امنیتی را تحت الشعاع قرار داده که به پلتفرم IntelliJ مرتبط بوده و تمامی نسخه های قبلی اندروید استودیو را آسیب پذیر گردانیده است. این آسیب پذیری تنها به خود IDE مربوط است و هیچ گونه تاثیری بر روی اپلیکیشن ها نمی گذارد.

چنانچه شما نیز یکی از توسعه دهندگانی هستید که اندروید استودیو را مورد استفاده قرار می دهد و هنوز اقدام به آپدیت IDE خود ننموده اید، زمان را از دست ندهید و همین الان این آپدیت مهم را به انجام برسانید. برای آپدیت دستی در OS X به منوی اندروید استودیو رفته و Check for Updates را بزنید، در صورتی که با ویندوز کار می کنید این گزینه در زیر منوی Help قرار گرفته است. آخرین نسخه از اندروید استودیو در یک لینک دانلود مستقیم توسط گوگل نیز ارائه می شود و در صورت تمایل می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

منبع:

http://www.androidcentral.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 246 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:09

تلگرام اقدام به انتشار یک آپدیت جدید برای اپلیکیشن پیام رسان محبوب خود نموده که به کاربران امکان ویرایش پیام های ارسال شده را می دهد، این قابلیت جدید در چت های گروهی یا شخصی پشتیبانی می شود. قابلیت دیگر که به اپلیکیشن راه یافته امکان نام بردن افراد در چت های گروهی، یافتن افراد […] معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 196 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 21:50

چندین ساعت بیشتر تا شروع بزرگ ترین رویداد گوگل یعنی I/O 2016 نمانده و تمامی شرکت کنندگان بی صبرانه منتظر آغاز این رویداد می باشند، این بار آمفی تئاتر شورلاین در مونتین ویوی کالیفرنیا میزبانی این رویداد را بر عهده گرفته است. مشابه سال های گذشته تمامی شرکت کنندگان یک بسته از گوگل دریافت می کنند که امسال یک تی شرت با نمای رویداد، هدویر چند منظوره و نسخه محدود شده ای از گوگل کاردبورد می باشد، از آنجایی که امسال I/O در محوطه خارجی برگزار می شود گوگل کرم ضدآفتاب، عینک های آفتابی با لوگوی I/O و بطری آب را نیز در اختیار تمامی شرکت کنندگان در رویداد قرار می دهد.

تمامی شرکت کنندگان منتظرند تا ببینند گوگل این بار چه سورپرایزهایی را برای طرفداران خود داشته و چه چیزهایی را در طول رویداد رونمایی و معرفی خواهد کرد، در زیر تصاویری از محل برگزاری و بسته های همراه شرکت کنندگان را مشاهده می کنید.

تصاویری از محل برگزاری رویداد

blog_18509_1

blog_18509_2

blog_18509_3

blog_18509_4

blog_18509_5

blog_18509_6

blog_18509_7

blog_18509_8

تصاویری از بسته های همراه شرکت کنندگان در رویداد

blog_18509_9

blog_18509_10

blog_18509_11

منبع:

http://www.androidcentral.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:00

یکی از اجزای اصلی تلفن همراه، بدون تردید صفحه کلید میباشد که بدون آن استفاده از دستگاه امکان پذیر نیست. در گوشی های لمسی این قابلیت وجود دارد که بتوان صفحه کلید را شخصی سازی کرد و امکانات بیشتری را به آن اضافه نمود. بدین ترتیب کارایی کیبورد افزایش می یابد و همچنین میتوان از کار کردن با آن بیشتر لذت برد!

در ادامه با اپلیکیشن “کیبورد هوشمند همه کاره” آشنا خواهید شد که این امکان را برای شما فراهم میکند. با ما در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه باشید.

کیبورد هوشمند همه کاره

رابط کاربری :

در محیط برنامه فوق، نقاط قوتی همچون رنگبندی زنده و هماهنگ، آیکن های یکدست و زیبا، فونت مناسب و چیدمان مرتب اجزای صفحه به چشم میخورد که مجموع این موارد، قالب گرافیکی یکپارچه و کاربرپسندی را در “کیبورد هوشمند همه کاره” به وجود آورده است. هرچند ظاهر این برنامه اندرویدی کم نقص میباشد اما دقت نظر بیشتر در طراحی میتوانست جذابیت آن را افزایش دهد.

از دیگر ویژگی های قابل ذکر در “کیبورد هوشمند همه کاره”، میتوانیم به جابجایی سریع و بدون پیچیدگی بین همه بخش ها و استفاده راحت از امکانات اشاره کنیم. باید گفت رابط کاربری برنامه فوق با رعایت استانداردهای لازم پیاده سازی گردیده و در ایجاد آن از تکنیک های اصولی استفاده شده است.

با توجه به موارد ذکر شده، AppReview امتیاز 4.5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

کیبورد هوشمند همه کاره

کاربرد :

با نصب این برنامه اندرویدی، صفحه کلید دستگاه شما متفاوت خواهد شد که علاوه بر دستیابی به امکانات جالب، میتوانید از آن بیشتر لذت ببرید. قابلیت هایی که در “کیبورد هوشمند همه کاره” گنجانده شده، هرچند در نگاه اول جنبه شخصی سازی دارند اما در عین حال سودمند نیز هستند. در ادامه این قابلیت ها را نام برده و درمورد هر یک توضیح داده ایم.

اپلیکیشن فوق در ابتدا از شما میخواهد که تنظیمات اجازه دسترسی به صفحه کلید را انجام دهید و سپس به عنوان تست از کیبورد جدید استفاده کنید. پس از آن منوی اصلی “کیبورد هوشمند همه کاره” باز میشود که یکی از گزینه های مهم آن، شخصی سازی میباشد. در این قسمت میتوانید نوع صفحه کلید را از لحاظ چینش دکمه ها انتخاب و اندازه نوشته ها را تعیین نمایید. با لمس دومین گزینه منو، امکان تغییر قالب گرافیکی (تم) کیبورد میسر میگردد که بیش از 16 نمونه بدین منظور پیش بینی شده است.

انتخاب آوای کلیدها هنگام لمس آنها با 11 صدای مختلف، از دیگر امکانات “کیبورد هوشمند همه کاره” میباشد. همچنین میتوانید نوع قلم را برای فونت حروف به صورت دلخواه درآورید که برای این کار 16 نمونه مختلف در اختیار خواهید داشت. تغییر پس زمینه، آخرین گزینه منوی اصلی برای شخصی سازی صفحه کلید است که 26 تصویر متنوع در آن وجود دارد و میتوان از تصاویر گالری دستگاه نیز استفاده نمود.

یکی از قابلیت های مفید در برنامه فوق، تعریف جملات آماده و ارسال سریع آنها در برنامه های پیام رسان بوده که در بسیاری از موارد مورد نیاز واقع میشود. در قسمت تنظیمات “کیبورد هوشمند همه کاره” نیز گزینه هایی از قبیل فعالسازی صدای کلید، پیش نمایش کلیدها هنگام تایپ، بزرگ بودن حرف اول جملات انگلیسی، نمایش نوار ابزار، لرزش هنگام لمس دکمه ها و نمایش حرف دوم کلیدها به چشم میخورد که میتوانید از آنها به شکل دلخواه استفاده کنید.

حال اجازه دهید قابلیت هایی که در هنگام تایپ با “کیبورد هوشمند همه کاره” در اختیار کاربر قرار میگیرد را نام ببریم. انواع شکلک های متنوع، اعداد فارسی، انواع حروف صدادار و فانتزی، سمبل های مختلف، نیم فاصله، جابجایی راحت نشانگر بین کلمات، انتخاب متن، عملیات بریدن و چسباندن با یک اشاره، برخی از این امکانات هستند. علاوه بر این با لمس دکمه منو در نوار ابزار، میتوانید از قابلیت های جالبی مانند کپی کردن نامحدود متن در حافظه موقت (کلیپ بورد)، مسیریابی بین دو نقطه و ارسال مکان کاربر، تبدیل گفتار به نوشته و ارسال مخاطب بهره ببرید.

همانطور که ملاحظه کردید با نصب “کیبورد هوشمند همه کاره”، صفحه کلید دستگاه شما به یک ابزار قدرتمند تبدیل خواهد شد که میتوانید آن را به اشکال مختلف درآورید. کمبود خاصی برای این اپلیکیشن قابل ذکر نیست غیر از اینکه بهتر بود امکان بروزرسانی تم ها و تصاویر پس زمینه در آن وجود داشته باشد. امیدواریم که در نسخه های بعدی، ایده پردازی و توسعه بیشتر آن را ببینیم.

امتیاز AppReview به این بخش، 5 از 5 است.

کیبورد هوشمند همه کاره

قیمت :

دریافت این اپلیکیشن اندرویدی به صورت رایگان انجام میپذیرد اما برای استفاده نامحدود از امکانات آن، باید “کیبورد هوشمند همه کاره” را به نسخه کامل ارتقا دهید. هرچند هزینه این کار میتوانست کمتر باشد اما با توجه به مواردی که در دو بخش قبل ذکر شد، منصفانه به نظر میرسد. از نظر AppReview امتیاز 5 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 204 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:00

کتاب آسمانی دین اسلام، سرشار از آیاتی است که عمل کردن به آنها انسان را از سعادت این دنیا و جهان آخرت بهره مند میگرداند. خیلی از مسلمانان در مطالعه قرآن از خود جدیت نشان میدهند و سعی میکنند تا از دستورات خداوند پیروی نمایند. در کشور ما نیز چنین افرادی بسیار زیاد هستند اما قرآن به زبان عربی میباشد و قرائت آن برای فارسی زبانان تا حدودی دشوار است. البته آموزش نحوه مطالعه صحیح در کنار آشنایی با ترجمه، این مشکل را برطرف میکند که امروزه راه های زیادی برای آن وجود دارد.

برنامه ای که قصد داریم در این رابطه به شما معرفی کنیم، “قلم هوشمند قرآن” نامگذاری شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی بپردازیم.

قلم هوشمند قرآن

رابط کاربری :

بطور خلاصه میتوان گفت که محیط اپلیکیشن فوق، شیک و کاربرپسند بوده و برای مخاطبان دارای جذابیت های کافی میباشد. رنگبندی زنده و هماهنگ، فونت مناسب با امکان تغییر سایز و نوع قلم، آیکن های یکدست، چیدمان مرتب اجزای صفحه و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی، از جمله نقاط قوت قابل ذکر در این برنامه اندرویدی هستند. هرچند نقص های جزئی نیز در “قلم هوشمند قرآن” به چشم میخورد اما نکات مثبت آن به اندازه ای هست که بتوان از معدود نواقص مشاهده شده چشم پوشی کرد.

پیاده سازی رابط کاربری برنامه فوق، با رعایت استانداردهای لازم صورت گرفته و در ایجاد آن از تکنیک های اصولی استفاده شده است. این موضوع سبب گردیده تا جابجایی بین بخش های مختلف “قلم هوشمند قرآن” با سرعت بالا و پیچیدگی کم انجام پذیرد و همچنین استفاده از امکانات موجود برای همه اقشار کاربران راحت باشد. البته در بعضی موارد بهتر بود که هوشمندانه تر عمل شود اما راهنمای تعاملی برنامه معدود عواملی که باعث سردرگمی کاربر میگردد را برطرف میکند.

امتیاز AppReview به این بخش، 5 از 5 است.

قلم هوشمند قرآن

کاربرد :

وظیفه ای که “قلم هوشمند قرآن” به آن عمل میکند، در نهایت منجر میشود تا شما نحوه قرائت صحیح آیات قرآن را فرا بگیرید و همچنین با ترجمه و تفسیر آنها نیز آشنا شوید. در این اپلیکیشن اندرویدی امکانات جالب و مفیدی فراهم شده که بدون تردید برای همه افراد علاقه مند به یادگیری قرآن کاربرد خواهد داشت. ما در ادامه این امکانات را نام برده ایم و درمورد هریک توضیح مختصری داده ایم.

با لمس گزینه فهرست در منوی اصلی اپلیکیشن فوق، میتوانید لیست همه سوره ها را ببینید و مورد دلخواه را از میان آنها انتخاب کنید. در این صفحه از “قلم هوشمند قرآن”، امکان مشاهده فهرست جزءها، دسترسی سریع به شماره صفحه، آیه، جزء یا نام سوره، پرش به آخرین صفحه مطالعه شده و رفتن به محل نشانه گذاری نیز وجود دارد. همچنین با استفاده از ابزار جستجوی موجود در سربرگ و با وارد کردن یک کلمه، میتوانید آیه موردنظر خود را به سرعت بیابید.

پس از اینکه سوره موردنظر را باز کردید، کافی است تا بر روی یکی از آیه های آن اشاره نمایید تا قرائت و سپس ترجمه فارسی همان آیه شروع شود. تغییر قاری، نمایش متن ترجمه و تفسیر، نشانه گذاری صفحه، منوی تنظیمات، دسترسی سریع به شماره آیه، قرائت متوالی همه آیات، تغییر شماره صفحه و فهرست سوره ها و جزءها، از دیگر امکانات “قلم هوشمند قرآن” در صفحات داخلی هستند که راهنمای استفاده از آنها نیز وجود دارد. علاوه بر این شما میتوانید با لمس طولانی هر آیه، از قابلیت هایی همچون قرائت پیوسته صوت، پخش پیوسته تفسیر صوتی پس از دانلود فایل آن، اشتراک گذاری آیه و ترجمه و همچنین قرائت صوت تا پایان صفحه بهره ببرید.

قلم هوشمند قرآن

حال بد نیست به قسمت تنظیمات برنامه فوق رفته و گزینه های موجود در آن را نام ببریم. انتخاب قاری پیش فرض از میان 40 چهره سرشناس با امکان دانلود فایل صوتی مربوط به هر شخص، دریافت فایل هر سوره به صورت جداگانه برای قاری انتخاب شده، تعیین نحوه پخش صوت و تعداد تکرار آن، عملکرد اپلیکیشن پس از اشاره بر روی آیه یا لمس طولانی آن، تغییر گوینده ترجمه و تفسیر صوتی، نحوه نمایش ترجمه و تنظیماتی از قبیل لرزش هنگام لمس آیه و پخش صدای ورق زدن، از جمله گزینه های موجود در این بخش از “قلم هوشمند قرآن” هستند. شما میتوانید از گزینه جستجو در منوی اصلی، تنها با وارد کردن یک کلمه برای یافتن صفحه یا آیه مورد نظر خود نیز استفاده نمایید.

قابلیت هایی که در اپلیکیشن فوق گنجانده شده، به اندازه ای هستند که وظیفه آن به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد و باید گفت که “قلم هوشمند قرآن” کارایی لازم در زمینه آموزش نحوه قرائت آیات و ترجمه قرآن را دارد. البته با ایده پردازی و توسعه بیشتر، کمبودهای جزئی این برنامه نیز رفع خواهند شد و کاربران میتوانند حداکثر استفاده را از آن ببرند. امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت این اپلیکیشن باشیم.

موارد اشاره شده توسط AppReview، امتیاز 5 از 5 را برای این بخش به همراه دارد.

قلم هوشمند قرآن

قیمت :

این برنامه اندرویدی به صورت رایگان دریافت میشود اما تنها میتوانید به تعدادی از سوره های قرآن دسترسی داشته باشید و به منظور استفاده نامحدود، باید هزینه ارتقای “قلم هوشمند قرآن” را بپردازید. مبلغ درنظر گرفته شده برای این کار با توجه به امکاناتی که نام بردیم ناچیز است و از این رو، AppReview امتیاز 5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

نگاهی بر اپلیکیشن قلم هوشمند قرآن

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 234 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:40

باگ های موجود در آی او اس جالب نیستند و معمولا اختلالاتی را در گوشی یا تبلت شما به وجود می آورند. اما به ندرت نیز این باگ های پیش آمده کمی هیجان انگیز می گردند، باگی که جدیدا پیدا شده کمی غیرمنتظره و جالب است، بدین ترتیب که می توانید کاری کنید که تمامی فولدرهای اپلیکیشن به […] معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 1:40

اگر حتی یک بار هم گوشی آیفونی را در دست گرفته باشید، با دکمه slide to unlock معروف آشنایی دارید. هدف اصلی که پشت پرده این دکمه قرار دارد جلوگیری از باز شدن قفل گوشی به طور اتفاقی است، از طرفی ممکن است نیاز باشد تا در اپلیکیشن های موبایل نیز گزینه ای را در […] معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:28

بحث و مجادله بین سیستم عامل های اندروید و آی او اس همواره وجود داشته و پایان نخواهد پذیرفت، رقابت خوب است و تماشای این نبرد سیستم عامل ها بسیار جالب و هیجان انگیز می باشد. Blancco که یک کمپانی بین المللی در زمینه امنیت است اخیرا گزارشی را منتشر ساخته که مبنی بر آن […] معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:19

نتایج نمایش داده شده در جستجوی گوگل در طول این سال ها دستخوش تغییرات متعددی شده، با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، گوگل نیز این بخش را تغییر داده و ارتقا بخشیده است. آخرین اخبار دریافتی حکایت از آن دارند که گوگل در حال تست قابلیت جدیدی در قسمت جستجوی خود می باشد که مربوط به تغییر رنگ لینک هایی است که در نتایج جستجو به نمایش گذاشته می شوند، به طوری که گوگل رنگ این لینک ها را از آبی به سیاه تغییر داده است. در حال حاضر تمامی کاربران قادر به مشاهده لینک های سیاه رنگ نمی باشند، چرا که گوگل این تغییر را برای تمامی کاربران اعمال نکرده است. تست ایده های تازه و خلاقانه و مشاهده تاثیرگذاری آنها بر روی تجربه کاربری اقدام بسیار خوبی است، اما به نظر می رسد که آن دسته از کاربرانی که لینک های سیاه رنگ را در نتایج جستجوی گوگل مشاهده کرده اند، واکنش چندان خوبی را از خود به نمایش نگذاشته و تعدادی از آنها در توییتر نارضایتی خود از این تغییر را ابراز کرده اند.

blog_18334_1

مبنی بر جزئیات و تصویر دریافتی، تنها چیزی که تغییر کرده لینک اصلی می باشد که در آن به جای رنگ آبی از رنگ سیاه استفاده شده و متن زیر لینک و آدرس وب هیچگونه تغییری نسبت به گذشته پیدا نکرده اند. در حال حاضر هیچگونه توضیحی برای چنین تغییر نسبتا جزئی از سوی گوگل دریافت نشده، اما باید توجه داشت که گوگل برای هر اقدامی یک دلیل قانع کننده دارد و برای اعمال تغییرات بسیار کوچک و حتی گزینش رنگ یک محصول، تفکرات و بررسی های متعددی را صورت می دهد. با استناد به گزارشات، گوگل مبلغ 200 میلیون دلار را از تستی که در گذشته انجام داد بدست آورد تا به طراحان کمک کند تا رنگ آبی برای استفاده در لینک های تبلیغاتی را برگزینند.

blog_18334_2

توجه به جزئیات یکی از ویژگی های مهم است و گوگل این مورد را در بسیاری از فعالیت های خود به کار می گیرد، با این اوصاف قطعا دلیل قانع کننده ای برای تغییر رنگ لینک های نمایش داده شده در نتایج جستجو وجود دارد. راجع به سودمندی و مفید بودن این حرکت هنوز نمی توان اظهار نظر نمود و دیدگاه های کاربرانی هم که این تغییر را مشاهده کرده اند، حکایت از آن دارد که انتشار عمومی این ویژگی در آینده ای نزدیک به وقوع نخواهد پیوست.

منبع:

http://www.androidheadlines.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:19

چنانچه در اینترنت به جستجوی صاحبان کسب و کارهای موفق بپردازد، صدها نام را خواهید یافت که هر یک داستان موفقیت منحصر به فرد خود را دارند. این افراد و داستان موفقیت آنها تفاوت های بسیار زیادی با هم دارد و همین امر آنها را متمایز ساخته است.

مدیریت کسب و کار مسئولیت بزرگی را پیش روی صاحب آن می گذارد و در این بین سرمایه گذاران و کارمندان، خدمت رسانی به مشتریان و دستیابی به اهداف و استانداردهای تعیین شده مطرح است. راه اندازی یک کسب و کار جدید بسیار دشوار می باشد، محدودیت زمان، نیروی کار و بودجه نیز شرایط را پیچیده تر می گردانند.

در صورت داشتن یک تیم منسجم و استفاده از ابزارهای مناسب قادر خواهید بود تا به پتانسیل کسب و کار خود دست پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم تا شما را به 5 مهارت حیاتی آشنا کنیم که در این راه به کمک صاحبان کسب و  کار و کارآفرینان می آیند و موفقیت آنها را تا حدودی تضمین می کنند.

blog_18409_1

1. به فعالیت های خود نظم دهید

یقینا فعالیت های شما با سایر صاحبان کسب و کار تفاوت دارد، اما یک ارتباط قوی در نحوه اجرای فعالیت ها حاکم می باشد، لازم است تا تمامی وظایف و فعالیت های خود را منسجم گردانید، با گروه بندی وظایف یک زمان بندی برای تکمیل آنها انجام دهید، مثلا انجام این گروه از کارهای خاص در یک روز یا یک بازه زمانی مشخص و به جای چندین بار چک کردن ایمیل، این کار را صبح و عصر انجام داده و زمان مشخصی را به آن اختصاص دهید. با انسجام وظایف و نظم دهی به کارها، فعالیت های چندوظیفه ای را از بین می برید و قادر به تمرکز بر روی وظایف مهم و اتمام پروژه می گردید.

2. اطلاعات آماده ای را در اختیار اعضای تیم خود قرار دهید

جهت تصمیم گیری درست، تمامی اعضای تیم به اطلاعات کاملی درباره مارکت، مشتریان، رقبا و فرآیند کسب و کار شما نیاز دارند و در صورتی که اعضا خود به دنبال کسب این قبیل اطلاعات باشند، کارآیی به شدت کاهش پیدا می کند. این شرایط موجب سرخوردگی شده و دقت تیم را از بین می برد، از طرفی ممکن است آنها با حدس زدن به اطلاعات نادرستی دست پیدا کنند که آنها را از هدف دور نماید. مدیریت و کاربرد موثر اطلاعات در هر کسب و کاری حیاتی است و این امر عملیات را در عصر Big Data تسهیل می گرداند. لازم است همواره به انواع اطلاعات و سیستمی که توسط آن اطلاعات را به صورت روزانه برای کار روتین اعضای تیم خود ارائه می دهید، بیندیشید، آیا کارکنان شما به تمامی اطلاعات موردنیاز دسترسی دارند؟ ممکن است به یک سیستم پایگاه داده آنلاین به منظور در اختیار قرار دادن انواع اطلاعات به صورت ریل تایم نیاز باشد.

3. استفاده از کلود

مبنی بر آخرین مطالعات، پایگاه داده ها جای خود را در وب می یابند و این روند همواره در حال پیشروی می باشد. استفاده از اپلیکیشن ها و نرم افزارهای مبنی بر کلود به طرز چشمگیری تاثیرگذاری کسب و کارها را ارتقا می بخشد. امکان کار از هر مکانی را در اختیار اعضای تیم خود بگذارید، در صورت که شما و اعضای تیم تان از هر جایی قادر به انجام کارها و مدریت امور باشند، بهره وری افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. به دنبال روش هایی برای استفاده از کلود برای کسب و کار خود باشید و از یک فرد متخصص برای ساخت نرم افزار مبتنی بر کلود برای پایگاه داده کسب و کار کمک بخواهید. کار را برای تیم فروش خود تسهیل گردانده و نمودارهای فروش زنده و آپدیت هایی را به سیستم خود اضافه کنید.

4. در تیم خود انگیزه ایجاد کنید

رهبری یک مهارت حیاتی و کلیدی برای موفقیت تلقی می شود، به منظور حصول بیشترین نتیجه از تلاش های اعضای تیم لازم است تا آنها را تشویق کرده و در آنها انگیزه ایجاد نمایید. موفقیت کسب و کار شما به میزان زیادی به روحیه و بهره وری کارمندان شما بستگی دارد و شما این مسئولیت را بر عهده دارید که از تامین نیازمندی های مالی و معنوی آنها اطمینان حاصل کنید، شما باید آماده و در دسترس جهت کسب اطلاع از نگرانی های کارکنان خود باشید.

5. پیگیری کارآیی

تعیین اهداف واضح و مشخص برای کمپانی اهمیت بسیار زیادی دارد، از طرفی باید روشی را برای سنجش رشد فرآیندها در اختیار داشته باشید. به عنوان صاحب کسب و کار وظیفه دارید تا با ایجاد معیارهای سنجش خاصی، کارآیی کسب و کار در راستای اهداف تعیین شده را مورد بررسی قرار دهید. اندازه گیری و ردیابی کارآیی کسب و کار به مشخص سازی مشکلات و فاکتورهای موفقیت کمک کرده و موجب بهبود کارآیی کلی سازمانی می گردد. به طور مستمر به فروش هفتگی و پایگاه داده نرم افزار نگاهی انداخته و نتایج را بررسی نموده و کارآیی را بسنجید. آیا شما در حال حفظ مشتریان خود هستید؟ کارآیی تیم خود را بررسی کنید، آیا آنها به ضرب العجل ها می رسند؟ به دنبال یافتن ابزارهایی باشید که به شما در جهت پیگیری کارآیی کسب و کار به طور روزانه یاری می رسانند.

منبع:

http://www.lifehack.org

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:55

مبنی بر آخرین گزارش دریافتی، اپل مدت زمان بررسی و تایید اپلیکیشن در اپ استور را به تنها یک روز کاهش داده است. در حال حاضر اپل شاهد کاهش در فروش آیفون ها می باشد و در تلاش است تا تمرکز خود را بر روی تقویت سرویس های خود بگذارد و یکی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه کاهش زمان تایید از 8.8 به تنها 24 ساعت می باشد.

blog_18395_1

یکی از توسعه دهندگانی که برای Uber و Foursquare کار کرده به Bloomberg گفته: “بخش اعظمی از زمان ساخت اپلیکیشن برای آی او اس به مدت زمان یک هفته ای ارتباط پیدا می کند که باید برای انتشار آن منتظر بمانید.” خوشبختانه این واقعیت هم اکنون تغییر پیدا کرده و چندین ساعت پس از ارسال اپلیکیشن به مارکت می توانید نتیجه را مشاهده کنید، این شرایط موجب تسریع چرخه توسعه به طرز چشمگیری می شود.

کاهش زمان بررسی و تایید یکی از راه هایی است که توسط آن اپل می تواند به رقابت با اندروید بپردازد، از طرفی اندروید بررسی های گسترده ای در زمینه امنیت اپلیکیشن ها و محتوای آنها صورت نمی دهد و فرآیند قرارگیری اپلیکیشن در پلی استور کمپانی گوگل ساده تر از اپ استور اپل می باشد.

Phil Schiller پس از Eddy Cue مدیریت اپ استور را بر عهده گرفته و پس از آن اپل پلتفرم های تبلیغاتی iAd خود را کاهش داده و 100 کارمند را جهت کار برای تقویت جستجوی اپ استور به کار گرفته است.

آیا شما یک توسعه دهنده هستید؟ آیا در طول چند ماه اخیر تغییری در اپ استور مشاهده کرده اید، در بخش دیدگاه ها ما را از عقاید خود باخبر سازید.

منبع:

http://www.cultofmac.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 255 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:55

تا چند سال پیش از این، افراد برای یافتن وسایل مورد نیاز زندگی خود باید مسافت های طولانی را می پیمودند تا کالای دلخواه را با قیمت مناسب بیابند. امروزه به لطف وجود شبکه جهانی اینترنت و اپلیکشن هایی که بر روی تلفن های همراه هوشمند نصب میگردد، دیگر نیازی به جستجوی فیزیکی نیست و […] معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:55

ساخت و ویرایش ویدیو و قرار دادن آن بر روی یوتیوب برای اشتراک گذاری با کل جهان مستلزم صرف زمان و تلاش زیادی است. کل این مراحل حداقل چندین ساعت طول می کشد و ممکن است این فرآیند برای بسیاری از افراد خسته کننده نیز باشد، از این رو یوتیوب که بزرگ ترین پلتفرم اشتراک […] معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 170 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:06

دین و مذهب از زمان های دور در همه جوامع بشری و هدایت آن نقش مهمی داشته و در عصر حاضر نیز چنین است. جامعه و کشور ما هم از این قاعده مستثنی نبوده و اکثر جمعیت آن که پیرو دین اسلام هستند، سعی میکنند آداب و رسوم آن را بطور کامل به جا آورند. امروزه اپلیکیشن های موبایل به عنوان یک منبع همراه، در این زمینه بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

در ادامه نمونه ای از این اپلیکیشن ها به نام “کلام حق” را معرفی میکنیم. با ما در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه باشید.

کلام حق

رابط کاربری :

در محیط برنامه فوق نقاط قوتی همچون رنگبندی زنده و هماهنگ، آیکن های یکدست و گویا، فونت مناسب و چیدمان مرتب اجزای صفحه به چشم میخورد که در کل قالب گرافیکی یکپارچه و جذابی را در آن به وجود آورده اند. در این اپلیکیشن اندرویدی کاربران میتوانند رنگ اصلی قالب را نیز انتخاب کنند و آن را به شکل دلخواه درآورند. باید گفت که نقص خاصی در ظاهر “کلام حق” وجود ندارد و میتوان آن را یک نمونه حرفه ای محسوب کرد.

از دیگر ویژگی های اپلیکیشن فوق، باید جابجایی سریع بین بخش های مختلف آن و استفاده راحت از امکانات موجود را نام ببریم. رابط کاربری “کلام حق” با رعایت استانداردهای لازم پیاده سازی گردیده و در ایجاد آن از تکنیک های اصولی استفاده شده است بطوریکه همه اقشار کاربران میتوانند بدون مشکل با آن کار کنند.

از نظر AppReview، امتیاز 5 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

کلام حق

کاربرد :

با توجه به توضیحات ابتدای مطلب، محتوای این برنامه اندرویدی کاملا مشخص میباشد. در “کلام حق” بخش های متعددی وجود دارند که مطالب درون آنها به صورت متنی، تصویری و صوتی هستند. در ادامه توضیح مختصری درباره هر یک از این قسمت ها داده ایم و امکانات موجود را نام برده ایم تا بطور کامل با نحوه عملکرد این اپلیکیشن آشنا شوید.

در صفحه اصلی برنامه فوق میتوانید به مطالب تصادفی و اخرین محتوای منتشر شده در همه بخش ها دسترسی داشته باشید و با لمس عبارت بیشتر، فهرست کامل آنها را مشاهده نمایید. دومین برگه در “کلام حق” به ادعیه و زیارات اختصاص دارد که لیست آن نسبتا کامل است. علاوه بر متن، فایل صوتی مناجات و دعاها نیز قابل دریافت میباشد که میتوانید آن را با صدای مداح مورد علاقه خود، به صورت آنلاین نیز گوش دهید.

برگه سوم در “کلام حق”، مربوط به دل نوشته هایی میشود که توسط کاربران برای اپلیکیشن فوق ارسال گردیده است. در این بخش امکان اشتراک گذاری و رونوشت برداشتن از متن، پسند کردن و همچنین درج دیدگاه وجود دارد. البته برای استفاده از برخی امکانات یا به منظور ارسال دل نوشته، باید از طریق منوی کناری اقدام به ثبت نام و سپس گزینه ارسال مطلب را لمس کنید. در این منو قسمتی برای دریافت و مشاهده پیام های سیستمی نیز به چشم میخورد.

هر ماه در “کلام حق” مسابقه ای برگزار میشود که به صورت پرسش های چهار گزینه ای میباشد که برای پاسخگویی به هر سوال، 30 ثانیه فرصت خواهید داشت. نتایج نیز همراه با تعداد پاسخ های صحیح، بعد از پایان ماه مشخص و به کاربر اعلام میگردد. بد نیست بدانید که در برنامه فوق میتوانید امتیاز بدست آورده و از آنها برای دریافت هدایا که لیست آنها در برگه پنجم به نمایش درمی آید، بهره ببرید. علاوه بر این هر سال یک هدیه ویژه مانند سفر زیارتی نیز به قید قرعه، نصیب کاربران خوش اقبال خواهد شد.

حال اجازه دهید به برگه اول “کلام حق” باز گردیم که اولین قسمت آن مربوط به مطالب تصادفی میشود. برای هر مطلب علاوه بر امکان پسند کردن، اشتراک گذاری و ارسال نظر، ترجمه انگلیسی متن و قابلیت افزودن به علاقه مندی ها نیز پیش بینی گردیده است. در بخش تصاویر، صوت ها و ویدیوها نیز امکان دانلود فایل به این قابلیت ها اضافه میشود که یک توضیح متنی هم همراه با آن میباشد. ابزار جستجوی موجود در همین برگه هم به شما در یافتن مطالب موردنظر یاری میرساند.

اپلیکیشن فوق از لحاظ میزان محتوا و کیفیت مطالب در حد مطلوبی قرار دارد و میتواند مخاطبان خود را راضی کند. امکانات موجود نیز به اندازه کافی هستند و باید گفت که به غیر از موارد جزئی، “کلام حق” دارای کمبود خاصی نیست. وجود قابلیت هایی همچون مدیریت دانلودها و نوشته های کاربر یا امکان بروزرسانی دستی، میتوانست باعث افزایش کارایی این برنامه شود که البته نبود آنها نیز اختلالی ایجاد نمیکند.

با توجه به موارد ذکر شده، AppReview امتیاز 5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

کلام حق

قیمت :

این اپلیکیشن اندرویدی کاملا رایگان است و برای استفاده از آن لازم به پرداخت هیچگونه هزینه ای نخواهد بود. این موضوع بدون تردید باعث استقبال و رضایتمندی مخاطبان از “کلام حق” میگردد و به همین دلیل، AppReview امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

نگاهی بر اپلیکیشن کلام حق

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 174 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 23:06

استفاده از جداول یکی از رایج ترین متدهای نمایش داده می باشد که علاوه بر spreadsheetها و صفحات وب، هم اکنون به اپلیکیشن های موبایل نیز راه یافته است.

در این مطلب آموزشی قصد داریم شما را با نحوه استفاده از TableViews آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

شروع کار

اول از همه لازم است تا یک پروژه جدید Xcode ایجاد کرده و Master-Detail را به عنوان قالب اپلیکیشن انتخاب نمایید. پس از آن بر روی دکمه Next کلیک کرده و نامی را برای پروژه خود اضافه کنید.

blog_18349_1

ویژگی های پروژه ایجاد شده را مطابق با تصویر زیر ست کرده و بر روی دکمه Next کلیک نمایید.

blog_18349_2

چنانچه پروژه را به اجرا در آورید، جدولی را مشاهده خواهید کرد که یک دکمه + در سمت راست نوار بالایی آن قرار گرفته است. این دکمه تاریخ و زمان کنونی را با هر بار ضربه زدن کاربر، در یک سطر جدید به نمایش می گذارد. چنانچه بر روی یکی از سطرها ضربه بزنید، دیتیل ویو یک برچسب را همراه با تاریخ سطر انتخاب شده نمایش خواهد داد.

blog_18349_3

راه اندازی جدول

فایل MasterViewController.swift از Project Navigator را باز کنید. این فایل یک نمونه از کلاس UITableViewController است که عملکرد و داده های تیبل ویو را کنترل می کند.

وظیف تابع viewDidLoad ست کردن دکمه + و یک اسپلیت ویو کنترلر است، این اسپلیت ویو کنترلر فقط در آیپدها کار می کند.

تابع numberOfSelectionsInTableView تعداد انتخاب ها در جدول را برمی گرداند، چنانچه هیچ گونه دسته بندی اضافه نکرده باشید، مقدار 1 باز گردانده می شود.

تابع tableView(tableView: UITableView, numberOfRowsInSelection selection:Int) -> Int تعداد سطرهایی را که جدول در هر بخش دارد برمی گرداند. داده ها در تیبل ویو از ساختار آرایه و در این مورد از objects استفاده می کنند.

تابع tableView(tableView: UITableView, cellForRowAtIndexPath indexPath:NSIndexPath) -> UITableViewCell هریک از خانه های جدول را می سازد و متن و سایر ویژگی ها را برای آنها ست می کند. مقدار indexPath.row مقدار صحیح برای ایندکس را نشان می دهد.

تابع tableView(tableView: UITableView, canEditRowAtIndexPath ondexPath: NSIndexPath) -> Bool تعیین می کند که آیا آن خانه از جدول قابلیت ویرایش را دارد یا خیر.

تابع tableView(tableView: UITableView, commitEditingStyle editingStyle: UITableViewCellEditingStyle, forRowAtIndexPath: NSIndexPath) استایل خانه های جدول را تغییر می دهد و شامل کد boilerplate برای پاک کردن و درج استایل می باشد.

تعامل با جدول

تا این مرحله نحوه ساخت یک tableView را آموختید و با توابعی که برای عملکرد جدول نیازمند است آشنا شدید.

کلاس شامل تابع زیر نیز می باشد:

این تابع زمانی که کاربر بر روی دکمه + می زند به اجرا در آمده و آبجکت تاریخ کنونی را به آرایه ocjects و همچنین اولین سطر از تیبل ویو اضافه می کند.

دیتیل ویو

فایل Main.storyboard قسمت عمده دیتیل ویو را مدیریت می کند. در تصویر زیر می بینید که segue انتخاب شده چگونه انتخاب سطر را مدیریت کرده و آن را در دیتیل ویو به نمایش می گذارد.

blog_18349_4

زمانی که کاربر یک سطر را انتخاب می کند، تابع override func prepareForSegue(segue: UIStoryboardSegue, sender: AnyObject?) از کلاس MasterViewController به اجرا در می آید.

این تابع دیتیل ویو بودن segue را چک کرده و مشخات دیتیل ویو را مطابق با سطر انتخاب شده ست می کند.

افزودن محتوا به جدول

در این مرحله جدول را با محتوای استاتیک از یک آرایه پر خواهیم کرد، برای این کار اول از همه لازم است تا خط های زیر را از تابع ()override func viewLoad مربوط به MasterViewController.swift حدف کنید.

این کار دکمه های + و edit را حذف خواهد کرد.

حال خط های زیر را به همین تابع اضافه نمایید.

با این کار جدول با آرایه objects پر شده و نام تمامی ماه های سال به عنوان رشته در جدول قرار می گیرند.

در تابع tableView(tableView: UITableView, cellForRowAtIndexPath indexPath: NSIndexPath) -> UITableViewCell دو خط زیر را تغییر دهید:

به:

و در تابع }(override func prepareForSefue(segue: UIStoryboardSegue, Sneder:AnyObject? را به مقدار زیر تغییر دهید:

به:

دلیل تغییر این کدها این است که مقادیر آرایه objects در حال حاضر مقادیر رشته ای می باشند و می توانید بلافاصله مقدار cell.textLabel!.text را به [objects[indexPath.row تغییر دهید، زیرا از نوع رشته می باشد.

با اجرای اپلیکیشن باید قادر به مشاهده جدولی که با ماه های سال پر شده باشید. با زدن یک سطر از جدول، دیتیل ویو نمایش داده شده و یک برچسب از نام ماه را به نمایش می گذارد.

blog_18349_5

پروژه نهایی در GitHub در دسترس قرار دارد و در صورت تمایل می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

این مطلب یک معرفی ساده و مقدماتی از تیبل ویو بود که کلیات کار را به شما آموزش داد، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به SitePoint has more advanced tutorials و the iOS developer library has some great next steps مراجعه نمایید.

منبع:

http://www.sitepoint.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 207 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:41

سامسونگ و ال جی دو کمپانی کره جنوبی هستند که فعالیت هایی را در عرصه های مشابه به انجام می رسانند، هر دوی این کمپانی ها علاقه مندی های مشترکی در طیف وسیعی از صنایع دارند، اما کسب و کار الکترونیکی این کمپانی ها آنها را در سراسر جهان مشهور ساخته است. سامسونگ و ال جی بهترین تلویزیون ها، یخچال فریزرها و سایر لوازم خانگی را تولید می کنند، اما آنچه در طول سال های اخیر این کمپانی ها را مورد توجه مردم قرار داده اسمارت فون های ساخته شده از سوی آنها می باشد. در حال حاضر بازار اسمارت فون ها در وضعیت اشباع شده ای قرار دارد و از این رو این دو کمپانی توجه خود را به سمت واقعیت مجازی معطوف داشته اند، تکنولوژی جدیدی که به اعتقاد بسیاری از افراد در دهه آینده رشد چشمگیری خواهد داشت. با این اوصاف کمپانی های مذکور در حال پیشروی برای ساخت محتوایی برای سخت افزارهای واقعیت مجازی مربوط به خود هستند.

blog_18321_1

در حالی که سامسونگ هدست های واقعیت مجازی خود را به عنوان بخشی از خط Gear VR خود فروخته است، ال جی اخیرا اقدام به رونمایی از محصول خود که LG 360 VR می باشد، نموده است. از سوی دیگر هر دو کمپانی اقدام به رونمایی از دوربین های پانورامیک 360 درجه خود کرده اند و ال جی دستگاه خود را LG 360 Cam نام نهاده و سامسونگ نام Gear 360 را برای این دوربین انتخاب کرده است. با معرفی نسل اول از محصولات واقعیت مجازی، ال جی هم اکنون بر روی تولید یک اکوسیستم محتوا برای سخت افزار خود تمرکز کرده و گزارشات حاکی از آنند که این محتوا به گونه ای با ردبول ارتبط پیدا می کند، چرا که آنها قصد دارند تا ویدیوهایی را با همکاری آنها و با استفاده از دوربین واقعیت مجازی ساخته و در یوتیوب آپلود نمایند.

blog_18321_2

سامسونگ الکترونیک نیز با پیوستن به فیسبوک و بزرگ ترین تم پارک کره جنوبی یعنی Everland در حال انجام فعالیت هایی در این زمینه می باشد. Oculus VR، کمپانی سازنده Oculus Rift متعلق به فیسبوک است و این نرم افزار هدست های Gear VR سامسونگ را قدرت خواهد بخشید. از سوی دیگر شراکت با Everland نیز نهایی شده و در 24 آوریل، سامسونگ رویدادی را برای علاقه مندان به واقعیت مجازی ترتیب داد که به کاربران امکان تجربه واقعیت مجازی با تصاویر ضبط شده توسط دوربین Gear 360 VR کمپانی را می داد. سامسونگ همبستگی خود با فیسبوک را در همایش جهانی موبایل که در پایتخت اسپانیا، بارسلونا در ماه فوریه برگزار شده بود، اعلام کرد و اخیرا سامسونگ گلکسی اس 7 و Gear VR را به رایگان در اختیار 2500 توسعه دهنده که در کنفرانس توسعه دهندگان F8 2016 فیسبوک که در ماه اخیر در سان فرانسیسکوی کالیفرنیا برگزار شد، قرار داده است.

منبع:

http://www.androidheadlines.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 262 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:57

چندی پیش اخباری منتشر شد که فعالیت واتس اپ جهت ساخت یک کلاینت دسکتاپ برای اپلیکیشن را به نمایش می گذاشت و هم اکنون واتس اپ به طور رسمی نسخه دسکتاپ از اپلیکیشن خود را برای ویندوز و مک معرفی کرده است.

ما یک اپلیکیشن دسکتاپ را معرفی می کنیم که روش جدیدی را برای برقراری ارتباط با افراد در اختیار شما قرار می دهد و برای این ارتباط می توانید از گوشی یا کامپیوتر خود استفاده کرده و در خانه یا محل کار آن را مورد استفاده قرار دهید. مشابه نسخه وب از واتس اپ، اپلیکیشن دسکتاپ نیز یک نسخه دیگر از گوشی شما محسوب می شود و تمامی مکالمات و پیام های شما که در گوشی هستند، بر روی نسخه دسکتاپ نیز قابل نمایش اند.

این اپلیکیشن جدید دسکتاپ برای نسخه 8 و بالاتر از ویندوز و 10.9 و بالاتر از مک در دسترس می باشد و با نسخه موبایل از واتس اپ شما همگام سازی می شود. از آنجایی که اپلیکیشن به صورت نیتیو در دسکتاپ به اجرا در می آید، از نوتیفیکیشن های نیتیو دسکتاپ نیز پشتیبانی می کند، علاوه بر این قادر به بهره گیری از مزایای کلیدهای میانبر بهتری نیز هستید.

برای دانلود اپلیکیشن می توانید به لینک https://www.whatsapp.com/download مراجعه نمایید، پس از دانلود، اپلیکیشن را باز کرده و با استفاده از اپلیکیشن واتس اپ در گوشی موبایل خود، QR کد موردنظر را اسکن کنید (بخشی تحت عنوان WhatsApp Web در بخش تنظیمات اپلیکیشن).

عملکرد اپلیکیشن دسکتاپ مشابه نسخه وب از واتس اپ می باشد، بنابراین چنانچه در گذشته با آن کار کرده باشید راه اندازی نسخه دسکتاپ برای شما بسیار ساده و سریع صورت خواهد پذیرفت. نسخه دسکتاپ واتس اپ برای نسخه 8 و بالاتر از ویندوز و 10.9 و بالاتر از مک در دسترس می باشد.

blog_18328_1

شایان ذکر است که اندروید، آی او اس، ویندوز فون، بلک بری، بلک بری 10، نوکیا اس 60 و ویندوز و مک هم اکنون از واتس اپ پشتیبانی می کنند. در صورت تمایل به استفاده از نسخه دسکتاپ واتس، زمان را از دست نداده و هرچه سریع تر اقدام به دانلود این کلاینت و نصب آن بر روی کامپیوتر رومیزی خود کنید.

منبع:

http://www.androidcentral.com

این نوشته را به گوگل توصیه کنید :

معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن...
ما را در سایت معرفی نقد و بررسی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار appreview بازدید : 180 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:28